2013/07/29

STILL THE ONE -One Direction-

こんにちは。みなさんお元気ですか?
また少し間があいてしまいましたが今回はOne Direction の"Still The One"です。

夏っぽさも感じられる雰囲気の曲で私は大好きです♪
この曲が収録されているOne Directionのアルバム"Take Me Home"は
この曲に限らず好きになった曲がたくさんありましたね。

One Directionの中で一番好きなのはLiamくんです。
普通に年下ですけどちょっと大人っぽいというか落ち着いてるとこもあったりして
そういうの好きだし、声もいいですね。

声で言うとZaynの声もけっこう好きです。
Niallは笑ってるのが好き。Louisはおもしろいし…
Harryは私的にチャーミングって言葉が似合う人。

今回はあんまりいい動画がなかったのでこちらの歌詞動画です。
ぜひご覧ください。




Still The One
By One Direction

Hello, hello, I know it's been a while
But baby, I got something that I really wanna let you know, yeah
Something that I wanna let you know, oh, oh, oh

Hello, Hello 久しぶりだね
いまさらだけど君に知っておいてほしいことがあるんだ
君にちゃんと伝えておきたい

You say, you say to everybody that you hate me
Couldn't blame you 'cause I know I left you all alone, yeah
I know that I left you all alone

君はみんなに言ってるよね 僕なんか最低だって
そのことを怒ったりなんてできないよ
だって君を1人にしたのは 置き去りにしたのは 僕だから

Yeah, now I'm back at your door
You're looking at me unsure
I should've seen it before
You're all I think about, baby

そして君の家の前まで戻ってきた
君は信用ならないってかんじで僕を見てる
もっと早く気づくべきだった
僕はいつも君のことしか考えてないんだって

I was so stupid for letting you go
But I-I-I know you're still the one
You might have moved on
But girl, you should know
That I-I-I know you're still the one

君を手放すなんてなんてバカだったんだろう
でも知ってるんだ 君は僕にとって唯一の人
君は逃げちゃうかもしれないけど
でもこれは覚えといて
僕は知ってるんだ 君は僕にとって運命の人

I know it's saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I-I-I know you're still the one
I-I-I know you're still the one

わかってるさ 言い過ぎだって
でも諦めたりしないから
君を手放すなんてほんとにバカだった
でも僕は知ってる 君は僕にとって運命の人
知っているんだ 君は僕にとってのONLY ONE

Hello, hello, I'm really hoping you'll forgive me
I keep talking, begging, tell me what I wanna hear, yeah
Girl, just tell me what I wanna hear

Hello, Hello できれば僕のこと許してほしい
許してもらうまで何回だって謝るよ
だから君の言葉を聞かせてほしい

I tried, I'll try to start again and find somebody
But I remember all the times and all the words we said, yeah
I can't get it out of my head, yeah

新しい彼女も探さなかったわけじゃない
でも君との時間や交わした言葉を思い出して
頭から君を追い出すなんてできなかったんだ

Now I'm back at your door
You're looking at me unsure
I should've seen it before
You're all I think about, baby

そして君の家の前まで戻ってきた
君は信用ならないってかんじで僕を見てる
もっと早く気づくべきだった
僕は君のことしか考えられないって

I was so stupid for letting you go
But I-I-I know you're still the one
You might have moved on
But girl, you should know
That I-I-I know you're still the one

君を手放すなんてなんてバカだったんだろう
でも知ってるんだ 君は僕にとって唯一の人
君は逃げちゃうかもしれないけど
でもこれは覚えといて
僕は知ってるんだ 君は僕にとって運命の人

I know it's saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I-I-I know you're still the one

わかってるさ 言い過ぎだって
でも諦めたりしないから
君を手放すなんてほんとにバカだった
でも僕は知ってる 君は僕にとってのONLY ONE

Hey you, you're still the one
Hey you, you're still the one
Hey you, you're still the one
Hey you, you're still the one

Hey you, 僕にとって唯一の人
Hey you, 僕にとって運命の人
Hey you, 僕にとってのONLY ONE
Hey you, かわりなんていないんだ

I know it's saying too much (Yeah)
But I will never give up (C'mon)
I was so stupid for letting you go
But I-I-I know you're still the one
I-I-I know you're still the one

わかってるさ 言い過ぎだって
でも諦めたりしないから
君を手放すなんてほんとにバカだった
でも僕は知ってる 君は僕にとって運命の人
知っているんだ 君は僕にとってのONLY ONE



Internet Explorer is not supported.


ADVERTISEMENTS


0 件のコメント:

コメントを投稿

こちらのブログではコメントを承認制にさせていただいてます。
公開までしばらくお待ちください。