2014/04/26

NOBODY COMPARES -One Direction-

ご無沙汰しておりました。
今回は、One Directionの"Nobody Compares"です。
最初のギターのはじまり方がかわいくて好きです。

やっぱりアルバム"Take Me Home"からの1曲。
たぶんちょうど1年前とかにハマって聞いてた曲です。
しかし、いま改めて聞くと若いな-って感じしますね。
私も年を取ったってことでしょうか(笑

MVはなさそうなので、アルバムカバーと一緒にお聞きください♪



Nobody Compares
By One Direction

You're so pretty
when you cry, when you cry.
Wasn't ready
to hear you say "Goodbye".
Now you're tearing me apart, tearing me apart,
You're tearing me apart.

とても愛おしいんだ
君の泣き顔 その涙さえ
突然すぎたよ
君がさよならを言うなんて
おかげで僕はめちゃくちゃだ めちゃくちゃだ
もう壊れてしまいそう

You're so London,
you own style, you own style.
And together
we're so good. So girl why
are you tearing me apart, tearing me apart?
You're tearing me apart.

ロンドンって感じの人
君は自分のスタイルを持ってる
一緒にいて
とてもいい感じだった なのになぜ?
そうやって僕を苦しめる 苦しめる
もう壊れてしまいそう

Did I do something stupid?
Yeah, girl, if I blew it
just tell me what I did.
Let's work through it.
There's got to be some way
to get you to want me
like before.

なにかバカなことしたのかな
僕がやらかしちゃったなら
なにがいけなかったのか教えてほしい
これからはうまくやるから
きっと方法はあるはず
君をもう一度振り向かせる方法
あの頃みたいに

'Cause no one ever looked so good
In a dress and it hurts
'Cause I know you won't be mine tonight.
No one ever makes me feel
like you do when you smile.
Baby, tell me how to make it right?

こんなにきれいだって思えるのは
君だけなのに それが辛い
今晩 僕に勝ち目はないんだもんな
こんな気持ちにさせるのは他にいない
笑ったときなんか特にそう
僕はどうすればいいだろう?

Now all of my friends say
it's not really worth it.
But even if that's true,
No one in the world could stop me
from not moving on, baby, even if I wanted to.
Nobody compares to you.

最近みんなに言われるよ
そこまでするほどの子じゃないって
たとえそれが事実でも
誰も僕を止めることなんてできない
じっとしてろだなんて無理だよ たとえそうしたくてもね
だれも君には敵わない

We're so Paris
when we kissed, when we kissed.
I remember
the taste of your lipstick.
Now you're tearing up my heart, tearing up my heart,
You're tearing up my heart.

僕たちはパリの気分
キスをするとき そう君と
ちゃんと覚えてる
あの時の口紅 キスの味
それなのに君は引き裂くんだ 僕の心を
僕の心はバラバラだ

Did I do something stupid?
Yeah, girl, if I blew it
Just tell me what I did.
Let's work through it.
There's got to be some way
to get you to want me
like before.

なにかバカなことしたのかな
僕がやらかしちゃったなら
なにがいけなかったのか教えてほしい
これからはうまくやるから
きっと方法はあるはず
君をもう一度振り向かせる方法
あの頃みたいに

'Cause no one ever looked so good
In a dress and it hurts
'Cause I know you won't be mine tonight.
No one ever makes me feel
like you do when you smile.
Baby, tell me how to make it right?

こんなにきれいだって思えるのは
君だけなのに それが辛い
今晩 僕に勝ち目はないんだもんな
こんな気持ちにさせるのは他にいない
笑ったときなんか特にそう
僕はどうすればいいだろう?

Now all of my friends say
it's not really worth it.
But even if that's true,
No one in the world could stop me
from not moving on, baby, even if I wanted to.
Nobody compares to you.
Oh-oh-oh-oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh.

最近みんなに言われるよ
そこまでするほどの子じゃないって
たとえそれが事実でも
誰も僕を止めることなんてできない
じっとしてろだなんて無理だよ たとえそうしたくてもね
だれも君には敵わない

Nobody compares to you.
Oh-oh-oh-oh, oh, oh, oh, oh-oh-oh, oh.

だれも君には敵わない

There's got to be some way to get you to want me like before.

きっとあの頃のように君を振り向かせる方法はあるはず

'Cause no one ever looked so good
In a dress and it hurts
'Cause I know you won't be mine tonight.
No one ever makes me feel
like you do when you smile.
Baby, tell me how to make it right?

こんなにきれいだって思えるのは
君だけなのに それが辛い
今晩 僕に勝ち目はないんだもんな
こんな気持ちにさせるのは他にいない
笑ったときなんか特にそう
僕はどうすればいいだろう?

Now all of my friends say
it's not really worth it.
But even if that's true,
No one in the world could stop me
from not moving on, baby, even if I wanted to.
Nobody compares to you.

最近みんなに言われるよ
そこまでするほどの子じゃないって
たとえそれが事実でも
誰も僕を止めることなんてできない
じっとしてろだなんて無理だよ たとえそうしたくてもね
だれも君には敵わない

Internet Explorer is not supported.


ADVERTISEMENTS



0 件のコメント:

コメントを投稿

こちらのブログではコメントを承認制にさせていただいてます。
公開までしばらくお待ちください。